piątek, 22 lutego 2013

A czemu nie...

A czemu by tak nie wziąć udziału w Candy;) jak dają to się zgłaszam. Najpierw kilka miłych słów o Pani Monice:) Jako, że jestem początkującym craftmaniakiem i tym wszystkim z czym się to wiąże to wiadomo, że inspiruję się wieeeloma ludźmi, którzy w tej dziedzinie są już naprawdę dobrymi fachowcami. Wśród nich jest między innymi pani Monika, która swoim blogiem "moja papierowa kraina" wzbudza we mnie nie mały zachwyt. Był to jeden z 1 blogów, jaki znalazłam w internecie z taką tematyką, jaka mnie zainteresowała. Same oglądanie prac jest dla mnie przyjemnością, ponieważ widać na nich, że stworzone są z pasją i włożone w nie jest kawał serducha. No i oczywiście marzy mi się zawsze, że kiedyś i ja będę takie robić..bo nic tak nie motywuje jak własne dobre chęci i miłe słowa od życzliwych ludzi. Reasumując biorę udział w tej uroczej rozdawance i zachęcam również tych co może czasem do mnie zaglądają :)) Też zrobiłabym coś takiego...tylko, że jeszcze nie mam do kogo;) ale kiedyś obiecuję sobie też kogoś uszczęśliwić.
Serdeczne gratulacje dla Pani Moniki za uzyskanie tak dużej frekwencji w prowadzeniu bloga, tylko pozazdrościć no i życzę żeby nic się nie zmieniło, a jeszcze lepiej było!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
W Kowikowym Świecie - Blogger Templates , - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.