czwartek, 4 kwietnia 2013

Pocztówka z Polski doooo....;))

Tym razem postawiono mnie przed nie lada wyzwaniem;) Koleżanka poprosiła mnie o zrobienie pocztówki;) Ciężko było mi coś wymyślić..ale...aleee wyzwanie Diabelskiego Młyna spadło mi z nieba!! a nawet ich dwa wyzwania! w jednym czasie;D

parę chlapnięć, przeszycia...czyli wszystko to co teraz lubię..a i 3xK Magicznej kartki okazały się idealnie słoneczne..Jako, iż karta jest słoneczna..kolorowa..świetlista...to zgłaszam ją na wyzwanie więcej światła oraz lift kartki worqshop ;))
Jest to mój 1 w życiu lift...kogo kolwiek pracy... i strasznie się go obawiałam, jednak jak już siadłam to jakoś samo poszło;)


6 komentarzy :

  1. fajna kartka, swietne podejscie do liftu Kasi :)
    ale niestety do wyzwania ze swiatlem sie nie nadaje, gdyz nie chodzilo tylko o to by byly swietliste kolory ale obowiazkowo musi znajdowac sie jakis symbol swiatla czyli zarowka, lampa swieczka slonce itd ;) wiec na jedno wyzwanie zaliczone a na drugie poprosimy cos innego :)

    pozdrawiam serdecznie
    Noami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a słoneczko wychodzące zza paseczka się nie liczy?;P nie wygląda na słońce ;(. W porządku;) jak się nie kwalifikuje to już usuwam. Pozdrawiam;))

      Usuń
    2. mi to wyglada na cytrynke:) ale jesli to jest sloneczko to sie liczy :)

      Usuń
    3. Tu cytrynka... a osoba, która zamówiła kartkę powiedziała " przeszłaś samą siebie tym Diabelskim Młynem!! Ja z tą koleżanką pracowałam w parku rozrywki więc super!!;D" także ile osób tyle interpretacji ;P

      Usuń
  2. mi też się bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna, świetny pomysł na pocztówkę ;)

    OdpowiedzUsuń

 
W Kowikowym Świecie - Blogger Templates , - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.