niedziela, 3 listopada 2013

Na poprawę humoru wyróżnienie :)

Dziś otrzymałam wyróżnienie od wykon-Ania :) dziękuję, że podobają Ci się moje prace oraz, że chcesz mnie poznać:)
Nie pozostało mi nic innego jak odpowiedzieć :)

1. Która dziedzina rękodzieła jest Ci najbliższa?

najbardziej lubię aktualnie tworzyć kartki, jednakże od zawsze najbliższy memu sercu był rysunek:)

2. Jak dużo czasu w ciągu dnia możesz poświęcić tej pasji?

cały! jak jest wena to nie można się oderwać

3. Gdzie szukasz inspiracji dla swoich prac?

we wszystkim co mnie otacza, najbardziej lubię robić coś personalizowanego, gdzie mogę użyć cech charakteru danej osoby itd, a czasem gdy nie mam pomysłu wsiąkam w internet i inspiruję się pomysłami innych:)

4. Czego nie może Ci zabraknąć każdego dnia?

wody, kawy i chwili spokoju

5. Książka czy kino? 

Książka i to najlepiej jak kryminał, żebym mogła się troszkę odmóżdżyć ;))

6. Opisz siebie w 3 słowach

nieogarnięta, komunikatywna, dosyć zakręcona;)

7. W codziennym życiu robisz plany czy idziesz na żywioł?

oczywiście, że uwielbiam iść na żywioł lecz w codziennym życiu zmuszona jestem do robienia planów

8. Boże Narodzenie w domu czy wyjazdowo?

w domu, z rodzinką, ciepłem i najlepiej śniegiem za oknem;)

9. Jaką cechę charakteru darzysz największym szacunkiem?

asertywność

10.  Czy kiedyś pisałaś tradycyjny pamiętnik?

tak;) ale nie regularnie 

1 komentarz :

  1. U mnie podobnie z inspiracjami :-) Najfajniej jest dodać osobisty wątek, a jak nie - to ratuje mnie Pinterest :-)

    OdpowiedzUsuń

 
W Kowikowym Świecie - Blogger Templates , - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.