poniedziałek, 31 grudnia 2012

Happy New Year!!

Cóż..nie wiem od czego zacząć...ten rok nie był dla mnie dobry. Pod żadnym względem i sama nie wiem czy mam się cieszyć czy płakać, że nadchodzi kolejny. Dla mnie nie istnieje coś takiego jak postanowienie noworoczne. Uważam, że każdy z nas ma mnóstwo czasu na to by coś w sobie zmienić. Ja zmieniłam. Zmieniłam tryb życia. Z imprezowego na mniej imprezowy;) i stałam się trochę aspołeczna. Tworzenie kartek wyzwoliło we mnie coś nowego. Odkryłam w sobie znów kreatywność, która tak długo była uśpiona. Wróciłam również do rysunku...co chyba jest dla mnie przełomem...bo po długim okresie braku weny coś we mnie pękło. Powoli zaczynam przyjmować komplementy..i powoli zaczynam się cieszyć z tego, że komuś podobają się moje prace. Jeśli trzeba, jeśli muszę..jeśli wypada. To życzę Wam po prostu czegoś lepszego niż to co mieliście w tym roku... Życzę, aby każdy dzień był dla Was Tym NOWYM...TYM wyjątkowym, w którym można coś zmienić. A tym, którym jest dobrze jak jest życzę by nic się nie zmieniło. I mimo mojej walki z tą całą komerchą.. chyba trochę naiwnie mam nadzieję, że i mi się coś polepszy. Dlatego Happy New Year everyone! i jeszcze karteczka ostatnia w tym roku. ;) Pin Up Girl. W końcu na nie moda...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
W Kowikowym Świecie - Blogger Templates , - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.