środa, 26 grudnia 2012

Nowa NOTESIKOWA faza

Przez moje nowe hobby jakim stał się scrapbooking nie mogłam poprzestać tylko na kartkach. Tak więc żeby moim bliskim przyjaciółkom zrobić niespodziankę postanowiłam obdarzyć je notesikami. Wiadomo, że dopiero się uczę...że jeszcze wiele czasu zajmie mi nauczenie się warsztatu. Jednak myślę, że takie prezenty z serduszka są miłe. A te Święta wręcz obrodziły w niespodzianki. A i w Wigilię sprzedałam ostatnie 4 świąteczne kartki:) mam nadzieję, że to dobrze wróży na przyszłość?
Ten został zrobiony dla mojej najlepszej przyjaciółki. W klasycznych kolorach z użyciem świetnych papierów...nie pamiętam nazwy ale było coś ze słowikiem;D
ten nazwałam PIM PIM PIM. taki dziecięcy ;)
z romantycznej serii. ten akurat powędrował do mojej cioci:)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
W Kowikowym Świecie - Blogger Templates , - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.