piątek, 4 stycznia 2013

Papierowe love

Wiem, że dopiero jestem początkującym skrapowcem i kartmejkingowcem, ale już zdążyłam zakochać się w PAPIERACH! Przez te nowe hobby nie potrafię na nic uzbierać;D najlepiej to odciąć mi dostęp do sklepów internetowych specjalizujących się w takich sprzedażach. I nagle jeden z moich ulubionych UHK Gallery zarzucił Candy. Może i mi się uda...Zapisy trwają i można się dopisać tu
a to są papiery prezentowane do kupienia jak i do wygrania. Ci co mnie znają wiedzą jak kocham czerń...co prawda w moich pracach jeszcze nie użyłam, aczkolwiek myślę, że wiedziałabym co z nimi zrobić. A wy? Z jakich sklepów najczęściej kolekcjonujecie sobie papiery?;>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
W Kowikowym Świecie - Blogger Templates , - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.