sobota, 19 stycznia 2013

Szafirowe gody grubymi nićmi szyte...

Do pokazania mam Wam moją nową kartkę...trochę zainspirowało mnie wyzwanie z http://scrapakivi.blogspot.com/, w którym biorę udział. Koleżanka poprosiła mnie o zrobienie kartki na 45 lat po ślubie!! WOW...tyle czasu razem....Jako iż są to szafirowe gody zainspirowała mnie ta nazwa i tak oto powstała kartka w turkusie i brązie...z niebieskim ćwiekiem robiącym za szafir;) większość rzeczy pochodzi z mojego ulubionego sklepu Na Strychu. W mojej pracy wykreślam koronkę, tag i sznurek...a reszta jakoś sama się tam znalazła;)) Mam nadzieję, że obdarowanym się spodoba. I oczywiście kartkę zgłaszam na wyzwanie Rapakivi 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
W Kowikowym Świecie - Blogger Templates , - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.